7 nejlepších videokamer pro YouTube v roce 2023 - recenze a nejlepší výběry

Harry Flores 22-10-2023
Harry Flores

Díky pokročilým možnostem chytrých telefonů se může stát úspěšným youtuberem téměř každý. Pokud chcete svá videa na YouTube povýšit, je důležité investovat do správného vybavení.

Videokamery nabízejí oproti chytrým telefonům mnoho výhod pro tvorbu profesionálních, vybroušených videí. Nejsou to videokamery z 80. let - jsou malé, lehké a nabité funkcemi. Podívejte se na naše recenze 7 nejlepších videokamer pro videa na YouTube.

Rychlé srovnání našich favoritů v roce 2023

Obrázek Produkt Podrobnosti na
Celkově nejlepší Přenosná videokamera Canon VIXIA HF R800
  • 57x zoom CMOS
  • Obrazový snímač SuperRange
  • Optický stabilizátor obrazu
  • ZKONTROLOVAT CENU
    Nejlepší hodnota Ruční videokamera Sony HDRCX405 s nahráváním HD videa
  • Vytváří automatická videa
  • Detekce obličeje s redukcí šumu
  • Cenově dostupné
  • ZKONTROLOVAT CENU
    Premium Choice Profesionální videokamera Panasonic HC-X1500 4K
  • Profesionální kvalita
  • Detekce obličeje a elektronická stabilizace obrazu
  • Flexibilní rámování
  • ZKONTROLOVAT CENU
    Videokamera Panasonic HC-V770 HD s diskem SanDisk
  • Crystal Engine pro kvalitu videa
  • Full HD
  • Výkon při slabém osvětlení
  • ZKONTROLOVAT CENU
    Profesionální videokamera Canon XA11
  • Záznam v rozlišení 1080p při 60 snímcích za sekundu
  • Intuitivní dotykový displej
  • Pětiosá stabilizace
  • ZKONTROLOVAT CENU

7 nejlepších videokamer pro YouTube

1. Videokamera Canon VIXIA HF R800 se zvukovým vstupem - nejlepší celkový výsledek

Zkontrolujte nejnovější cenu

Rozlišení snímání videa: 1080p
    Připojení: HDMI
    Rychlost snímání obrazu: 60 fps
    Přiblížení: 57x

Přenosná videokamera Canon VIXIA HF R800 se zvukovým vstupem je díky řadě funkcí celkově nejlepší videokamerou pro YouTube. Má 3,0palcový kapacitní dotykový LCD displej s vynikající viditelností a reprodukcí barev, a to i na jasném slunečním světle. 57násobný pokročilý zoom nabízí větší všestrannost při tvorbě videa a zajišťuje, že vás při natáčení nebude nic rušit. Pro eliminacioptický stabilizátor obrazu SuperRange koriguje chvění a umožňuje ostré a stabilní natáčení, a to i při natáčení z ruky.

Viz_také: 7 běžných žlutých ptáků (s obrázky): informace, fotky, hnízdění, & status

Další předností kamery Canon je obrazový snímač HD CMOS s vysokým rozlišením, který se vyznačuje mimořádnou citlivostí pro video v rozlišení Full HD s přirozenými barvami, a to i za špatných světelných podmínek. Kameru lze snadno přeměnit na webovou kameru s výstupem HDMI. Někteří recenzenti uvedli, že tato kamera nenabízí záběry na profesionální úrovni. Má také špatnou kvalitu mikrofonu a chybí manuální ovládání zvuku promikrofon.

Klady

• 57x zoom
    • Obrazový snímač CMOS
    • Optický stabilizátor obrazu SuperRange
    Nevýhody
    • Špatná kvalita zvuku
    • Žádné ruční ovládání zvuku pro mikrofon

2. Ruční videokamera Sony HDRCX405 s HD záznamem - nejlepší hodnota

Zkontrolujte cenu na Optics Planet Zkontrolujte nejnovější cenu

Rozlišení snímání videa: 1080p
    Připojení: USB
    Rychlost snímání obrazu: 60 snímků za sekundu
    Přiblížení: 30x

Pokud hledáte cenově dostupnou videokameru, je ruční videokamera Sony HDRCX405 s nahráváním HD videa nejlepší videokamerou pro YouTube za dané peníze. Tato videokamera Sony je vybavena mnoha funkcemi, dokáže nahrávat v rozlišení 1080p při 60 snímcích za sekundu a je vybavena širokoúhlým objektivem pro co nejlepší zorné pole. Systém inteligentní automatiky také přizpůsobuje nastavení kamery okolním světelným podmínkám probezproblémové fotografování.

Stejně jako ostatní skládací videokamery je i tento model přenosný a lze jej vzít téměř kamkoli s sebou. Technologie SteadyShot snižuje chvění kamery a další rušivé problémy při natáčení. Další zajímavostí je funkce detekce obličeje, která snižuje "šum" kolem obličeje snímaného objektu a poskytuje tak čistší obraz. Tato videokamera však nemá připojení externího mikrofonu, takže musíte použít svůj.nastavení mikrofonu při natáčení.

Klady

• Vytváří automatická videa
    • Detekce obličeje s redukcí šumu
    • Cenově dostupné
    Nevýhody
    • Žádný externí mikrofon

3. Profesionální videokamera Panasonic HC-X1500 4K - prémiová volba

Zkontrolujte nejnovější cenu
    Rozlišení snímání videa: 4K
    Připojení: Wi-Fi, USB, HDMI
    Rychlost snímání obrazu: 100 fps
    Přiblížení: 24x

Profesionální videokamera Panasonic HC-X1500 4K je prémiovou volbou s funkcemi určenými pro profesionální kameramany a vlogery. Videokamera má 24násobný optický zoom a flexibilní záběr s širokoúhlým záběrem 25 mm až 600 mm tele. Tato videokamera patří mezi nejmenší a nejlehčí v oboru a je ideální pro natáčení na vzdálených místech nebo na cestách.

Několik funkcí zajišťuje video v profesionální kvalitě, včetně detekce obličeje, která udržuje zaostření na hlavní objekt, a přesného sledování vzdálenosti a expozice. Elektronická stabilizace obrazu dokáže detekovat a korigovat chvění kamery pro kvalitnější produkční zážitek. Můžete také živě streamovat v rozlišení Full HD ve formátech .mp4, .mov a AVCHD a také prostřednictvím 2,4 GHz Wi-Fi přes RTP, RTDP, RTMP a RTMPS.proudy. Tato videokamera je však drahá a recenzenti se vyjadřovali k malému obrazovému snímači.

Klady

• Profesionální kvalita
    • Flexibilní rámování
    Nevýhody
    • Drahé
    • Malý obrazový snímač

4. HD videokamera Panasonic HC-V770 s diskem SanDisk

Zkontrolujte nejnovější cenu
    Rozlišení snímání videa: 1080p
    Připojení: Wi-Fi, HDMI
    Rychlost snímání obrazu: 240 fps
    Přiblížení: 20x

Panasonic HC-V770 je videokamera střední třídy, která nabízí funkce na profesionální úrovni, jako je zpomalené video v rozlišení HD, za dostupnou cenu. Videokamera je k dispozici ve verzích 32GB základní, 64GB Premium a 64GB Pro, takže si můžete vybrat úroveň kvality, která nejlépe vyhovuje vašim potřebám a rozpočtu. Můžete nahrávat v rozlišení Full HD při 120 snímcích za sekundu, ale díky čipu Crystal Engine můžete zaznamenávat video při 240 snímcích za sekundu.

Jednou z nejlepších funkcí kamery Panasonic HC-V770 je technologie Crystal Engine, která udržuje kvalitu obrazu a videa co nejčistší. Tato funkce má různé režimy, které přizpůsobují snímání okolním podmínkám a určují nejlepší nastavení. Má také snímač zadního osvětlení pro snímání za zhoršených světelných podmínek. Můžete připojit chytrá zařízení a snímat nebo prohlížet i na dálku. K dispozici je aněkolik záporů této videokamery, například špatný zákaznický servis a chybějící základní funkce, jako je popruh na krk.

Klady

• Crystal Engine pro kvalitu videa
    • Full HD
    • Výkon při slabém osvětlení
    Nevýhody
    • Bez popruhu na krk
    • Špatný zákaznický servis

5. Profesionální videokamera Canon XA11

Zkontrolujte nejnovější cenu
    Rozlišení snímání videa: 1080p
    Připojení: XLR
    Přiblížení: 20x

Profesionální videokamera Canon XA11 je pokročilá videokamera, kterou si vybírají profesionální youtubeři. Tento model je vybaven dotykovým displejem s intuitivní nabídkou a řadou nastavení. Vzhledem k profesionální kvalitě dokáže tato videokamera natáčet v plném rozlišení 1080p HD při 24 nebo 60 snímcích/s. Má také držák mikrofonu a vestavěný mikrofon, což vám dává možnosti, jak nahrávat zvuk.

Viz_také: 19 běžných druhů vrabců v Michiganu (s obrázky)

Další výhodou je pětiosá stabilizace obrazu, což je špičková funkce pro vlogery, kteří potřebují stabilní přenosnou kameru. Kamera má krátkou minimální ohniskovou vzdálenost, což zlepšuje kvalitu filmu zblízka. Bohužel tato videokamera nefunguje dobře při slabém osvětlení a je poměrně drahá, zejména pro začínající youtubery.

Klady

• Intuitivní dotykový displej
    • Pětiosá stabilizace
    Nevýhody
    • Špatná zřetelnost při slabém osvětlení
    • Drahé

6. Videokamera Canon VIXIA HF R700

Zkontrolujte nejnovější cenu
    Rozlišení snímání videa: 1080p
    Připojení: USB
    Přiblížení: 32x

Videokamera Canon VIXIA HF R700 je cenově dostupnou variantou videokamery. Má nespočet žádaných funkcí, včetně obrazového snímače Canon HD CMOS s rozlišením 3,28 megapixelů a obrazového procesoru DIGIC DV 4, který pořizuje video v rozlišení 1920 x 1080 bodů pro vynikající obrazový výkon. Pokročilý zoom a optický stabilizátor obrazu SuperRange také udržují film stabilní pro profesionálnější videa.

S vyměnitelnou paměťovou kartou SD můžete nahrávat video v rozlišení Full HD. 3,0palcový kapacitní dotykový LCD displej má zvýšený jas a uživatelsky přívětivé rozhraní pro navigaci v menu a jednoduchý přístup k videím. Jedná se o předchůdce modelu R800, který je také na tomto seznamu, bez spousty zbytečných funkcí. Má však problémy s přeexponováním a špatnou kvalitou zvuku s vestavěným mikrofonem.

Klady

• Megapixelový obrazový snímač HD CMOS
    • Pokročilý zoom a optický stabilizátor obrazu SuperRange