Merkury Deurbel Camera Review 2023 - Voors, tegens en oordeel

Harry Flores

Samenvatting

Ons eindoordeel

Wij geven Merkury Deurbel Camera een beoordeling van 3,8 uit 5 sterren.

Zie ook: 19 soorten eenden in Alabama (met foto's)

Cameraresolutie: 3,5/5 Weerbestendigheid: 3,5/5 Kenmerken: 4.0/5 Prijs: 4.0/5 Controleer de laatste prijs

De Merkury deurbelcamera is een betaalbaar product voor kopers die een bestaand bedradingssysteem hebben en het Internet of Things (IoT) willen verkennen voor optimale beveiliging. Zijn redelijke prijs is zijn beste eigenschap. Het in New York gevestigde bedrijf is gespecialiseerd in diverse elektronica, waaronder luidsprekers, oordopjes, en deze nieuwe onderneming in deurbelcamera's.

De deurbelcamera is een natuurlijke overgang voor dit bedrijf. Stijgende misdaadcijfers hebben de groei van dit segment aangewakkerd, met een verwachte omzet van 8,95 miljard dollar in 2026. Het Merkury product heeft veel van de functies die gebruikers verwachten van deze apparaten, zoals tweeweg audio en smart assistant connectiviteit. Het werkt met uw keuze uit twee smartphone apps om het op afstand te beheren en de output te ontvangen.

Het is een prijzenswaardig effect, gezien het prijskaartje. Helaas schiet het zijn doel voorbij op het gebied van bruikbaarheid, wat velen beschouwen als een doorslaggevende factor.

Merkury Deurbel Camera - Een snelle blik

Controleer de laatste prijs

Specificaties

Merknaam : Merkury Innovations
Model : MI-CW024-101W
Lengte: 7,6 inch
Breedte : 4 inches
Gewicht : 8 ons
Resolutie : HD 1080p
Type regelaar : Amazon Alexa, Google Assistant
Voors
  • Intuïtieve smartphone app
  • Fatsoenlijke beeldkwaliteit
  • Betaalbaar geprijsd
Nadelen
  • Verbindingsproblemen
  • Bestaande bedrading noodzakelijk
  • Vervelende installatie

Merkury Deurbel Camera - De Details

Uitstekende bruikbaarheid

De Merkury Deurbel Camera krijgt props voor bruikbaarheid alleen maar omdat je kunt kiezen tussen twee smartphone apps, Geeni of Smart Life. Beide zijn intuïtief en gebruiksvriendelijk. We zouden echter de knipoog geven naar de eerste, hoewel ze elk hun bruikbaarheidsproblemen hebben. Niettemin is het gebruik van een app met een deurbel camera briljant. Het kan niet alleen helpen bij inbraken, maar de even frustrerende porchpiraterij.

Duurzaam ontwerp

Een deurbelcamera voor buiten moet bestand zijn tegen de elementen. Volgens de fabrikant is de Merkury Deurbel Camera weerbestendig. Hij geeft echter geen Ingress Protection of IP rating. Dat maakt deze verklaring subjectief.

Controleer de laatste prijs

1 jaar beperkte garantie

Wij waarderen het altijd wanneer een fabrikant een garantie aanbiedt, zelfs al is het maar voor 30 dagen. Wij denken dat het een overtuigend statement maakt over het vertrouwen van het bedrijf in zijn producten. Merkury Innovations heeft een beperkte garantie van 1 jaar op de deurbelcamera. U zult waarschijnlijk de voor de hand liggende fabricagefouten meteen vinden. Echter, zoals we allemaal weten, gebeuren er vaak dingen weken of maanden na onzeaankopen.

Grillige connectiviteit

Dit probleem kan de waarde van de bruikbaarheid van de Merkury Doorbell Camera bedreigen. Een beveiligingsapparaat is slechts zo goed als zijn connectiviteit. Het is een gebied waar het bedrijf de bal laat vallen, tot groot ongenoegen van de gebruikers. Het zou gemakkelijk zijn om het neer te kalken op een slechte internetverbinding. Echter, veel kopers hebben dit probleem gemeld dat zich concentreert op dit apparaat, terwijl anderen op hun Wi-Fi niet worden beïnvloed.

Zie ook: Skyline X Drone Beoordeling 2023: Voors, Tegens, FAQ, En Verdict

FAQs over de Merkury Deurbel Camera

Hoe gemakkelijk is de deurbelcamera te installeren?

Het bedrijf probeert de installatie gemakkelijk te maken met de meegeleverde instructies. Helaas hebben ze een serieuze bewerking nodig om ze bruikbaar te maken. Niettemin vindt u nuttige video's om u door het proces te leiden. Het zal echter oneindig veel gemakkelijker zijn als u bestaande bedrading hebt met een deurbel of klokkenspel. Anders is het een fluitje van een cent. Zonder dat, kijkt u naar het installeren van specialebedrading, wat het in het professionele domein plaatst.

Is de output fatsoenlijk?

De resolutie van de camera is behoorlijk en waarschijnlijk voldoende om in geval van diefstal juridische stappen te ondernemen. U zult er echter het meeste profijt van hebben als u de lens af en toe schoonmaakt. Er is immers niet veel voor nodig om de lens te vervuilen. Gebruik een pluisvrij doekje om krassen te voorkomen.

Hoe goed gaat de camera om met de elementen?

We kunnen alleen speculeren over de duurzaamheid van de camera in het veld zonder een IP-classificatie. We stellen voor de camera te plaatsen waar hij de beste bescherming krijgt zonder het gezichtsveld in gevaar te brengen om het meeste uit uw aankoop te halen.

Wat de gebruikers zeggen

We wilden zien wat andere gebruikers vonden van de Merkury Deurbel Camera en hoe nuttig deze bleek te zijn. We onderzochten recensies en forums om de pols van de tevredenheid van de kopers met het product te krijgen. Over het algemeen waren de gevoelens in lijn met wat we hebben besproken. Ze zijn positief, maar wijzen op de beperkingen van een product op dit prijspunt. Als u op zoek bent naar een betere resolutie enbruikbaarheid, zul je voor wat meer moeten knallen.

Het is geen slechte keuze als je net je tenen in het water doopt. Je weet misschien niet zeker of je deze functionaliteit nodig hebt. Dit product zal je ontdekkingstocht minder pijnlijk maken om te zien of upgraden een optie voor je is.

Conclusie

De Merkury Deurbel Camera is een instapproduct in deze categorie. Het dekt de basis met fatsoenlijke functionaliteit als u bestaande bedrading op zijn plaats heeft. De smartphone app maakt het gebruik ervan intuïtief zonder problemen. Daarin ligt zijn waarde. U kunt het op afstand beheren om het beste uit dit smartphone beveiligingsapparaat te halen. Deze producten zijn nuttig. Deze is misschien geen permanente oplossing.maar zal je de mogelijkheden laten zien.

Harry Flores

Harry Flores is een gerenommeerd schrijver en gepassioneerd vogelaar die talloze uren heeft besteed aan het verkennen van de wereld van optica en vogelspotten. Harry groeide op aan de rand van een klein stadje in de Pacific Northwest en ontwikkelde een diepe fascinatie voor de natuurlijke wereld, en deze fascinatie werd alleen maar intenser toen hij het buitenleven in zijn eentje begon te verkennen.Na het voltooien van zijn opleiding begon Harry te werken voor een natuurbeschermingsorganisatie, die hem de kans gaf om heinde en verre te reizen naar enkele van de meest afgelegen en exotische locaties op aarde om verschillende vogelsoorten te bestuderen en te documenteren. Tijdens deze reizen ontdekte hij de kunst en wetenschap van optica, en hij was meteen verkocht.Sindsdien heeft Harry jarenlang verschillende optische apparatuur bestudeerd en getest, waaronder verrekijkers, telescopen en camera's, om andere vogelaars te helpen het meeste uit hun ervaringen te halen. Zijn blog, gewijd aan alles wat met optica en vogels te maken heeft, is een schat aan informatie die lezers van over de hele wereld trekt die meer willen weten over deze fascinerende onderwerpen.Dankzij zijn enorme kennis en expertise is Harry een gerespecteerde stem geworden in de optiek- en vogelaarsgemeenschap, en zijn advies en aanbevelingen worden veel gevraagd door zowel beginners als doorgewinterde vogelaars. Als hij niet schrijft of vogels kijkt, is Harry meestal te vindensleutelen aan zijn spullen of tijd doorbrengen met zijn familie en huisdieren thuis.